هركه گرفتارى مؤمنى را برطرف كند، خداوند گرفتاريهاى دنيا و آخرتش را برطرف میكند - امام حسین (ع)
0 آیتم هاتومان0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بلندگوی هوشمند HomePod Mini حداقل در سفارش اولیه شروع خوبی داشت

بلندگوی هوشمند HomePod Mini حداقل در سفارش اولیه شروع خوبی داشت

بلندگوی هوشمند HomePod Mini حداقل در سفارش اولیه شروع خوبی داشت. با توجه به اینکه HomePod اصلی تقریباً یک شکست محسوب می شد ، این یک تغییر خوب است که باید موقعیت اپل را در بازار بلندگوهای هوشمند بهبود بخشد. با این حال ، به نظر می رسد که با وجود راه اندازی خوب ، همه کاربران اوقات خوبی برای استفاده از آن ندارند.

با توجه به گزارش های مختلف منتشر شده در انجمن های اپل ، به نظر می رسد تعداد زیادی از کاربران HomePod Mini هستند که با مشکلات اتصال روبرو هستند. طبق یک پست ، او می گوید: “من با HomePod Mini خود مشکلی دارم ، اتصال آن به اینترنت نیست. سایر دستگاه های HomePod من وقتی س aال می کنم و موارد دیگر مشکلی ندارند ، اما وقتی از یکی از HomePod Minis می پرسم ، می گوید: “من در اتصال به اینترنت مشکل دارم”.

اپل به کاربران توصیه کرده است که بلندگوهای هوشمند خود را مجدداً راه اندازی کنند و یا در برخی موارد آنها را به حالت کارخانه بازگردانند. با این حال ، برخی از کاربران می گویند که این یک راه حل موقتی است زیرا مشکل دوباره ظاهر می شود. این احتمال وجود دارد که این نقص ناشی از یک مشکل نرم افزاری باشد و نه یک مشکل سخت افزاری ، بنابراین امیدواریم که اپل در آینده نزدیک برای رفع این مشکل به روزرسانی دستگاه را ارائه دهد.

همه کاربران HomePod Mini تحت تأثیر این نقص نیستند و ما از میزان گسترده آن اطمینان نداریم ، بنابراین اگر از این مشکل رنج نمی برید می توانید این مقاله را نادیده بگیرید اما اگر قبلاً با مشکل اتصال به اینترنت روبرو هستید ، تنها شما نیستید که از این مشکل رنج می برید.

نوشته شده توسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *